Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Χριστός Ανέστη και Άδης εσκυλεύθει!!!

Χριστός Ανέστη!!!
Κατ' αρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την υπομονή σας, όλον αυτό το καιρό που δεν αρθρογραφούσα. Σας ευχαριστώ επίσης για τα e-mail που μου στέλνατε με διάφορες ευχές, απορίες αλλά και προτάσεις για αρθρογραφία.
Ο λόγος αυτής της μακροχρόνιας "απουσίας" μου απ' την αναπαραγωγή και σχολιασμό των ειδήσεων- σύμφωνα με τα μάτια των παιδιών-  οφείλεται στην έλλειψη χρόνου καθώς το βάρος των μαθημάτων είναι μεγάλο. Αυτές οι δύο χρονιές, κυρίως αυτή που θα μας έρθει είναι για εμένα πολύ σημαντικές αφού από αυτές κρίνετε το μέλλον μου και ο επαγγελματικός μου καταρτισμός.
Τέλος πάντων, εύχομαι σε όλους όσοι αφιερώνουν ένα μέρος του χρόνου τους για να διαβάσουν τις αναρτήσεις μας, μικρούς και μεγάλους, να είναι υγιείς, να μην απογοητεύονται και το βάζουν κάτω, αλλά προ πάντων να μην χάσουμε την πίστη μας στο Θεό...
Χριστός Ανέστη!
Γ. Διαμαντής 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε εδώ το σχόλιο σας!