Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Ζώα: φίλοι ή ευεργέτες; (2)

Θα ήθελα να επανέλθω στο άρθρο που είχα ξαναγράψει με τίτλο "Ζώα: Φίλοι ή Ευεργέτες" διότι μου έτυχε κάτι που πραγματικά... Δεν μπορώ να το περιγράψω...(!) Θα προσπαθήσω να σας το μεταφέρω, όσο πιο ψύχραιμα μπορώ...
όλα ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα, όταν ένας συμμαθητής μου έδειχνε σε όλα τα παιδιά ένα βίντεο στο κινητό του. Εμένα προσωπικά, στην αρχή, δεν μου κίνησε το ενδιαφέρον να δω τι είδους βίντεο είναι. Παρατηρώντας όμως τις εκφράσεις των παιδιών που το έβλεπαν, κατάλαβα πως δεν ήταν κάτι καλό. Άλλα παιδιά στεναχωριόντουσαν, άλλα γελούσαν και άλλα έβριζαν...
Αποφάσισα λοιπόν και εγώ να δω τι δείχνει αυτό το βίντεο που έκανε τόσα πρόσωπα να αντιδράσουν τόσο διαφορετικά. Ζήτησα από το συμμαθητή μου αν μπορώ να το δω και εγώ. Το θέαμα που αντίκρισα πραγματικά με εξαγρίωσε... Έδειχνε ένα άνθρωπο να δέρνει αλύπητα μια κατσίκα, για αρκετή ώρα, μέχρι που αυτή κατάφερε να φύγει. Και το χειρότερο ήταν πως αυτός που την έδερνε, αλλά και αυτός που μαγνητοσκοπούσε, την όλη σκηνή γελούσανε...
Τελικά, αναρωτήθηκα, ποιός είναι το "ζώο";... ο "άνθρωπος" ή τα ζώα (με την κυριολεκτική έννοια);
Τα άκακα ζώα το μόνο που κάνουν είναι να μας προσφέρουν: συντροφιά, γάλα, μαλλί, κρέας ακόμα και βοήθεια σε άτομα με ειδικές ανάγκες... και εμείς τους συμπεριφερόμαστε όσο χειρότερα γίνεται...Ο Άνθρωπος που θεωρείται λογικό ον και θεωρητικά υπερέχει από τα άλογα ζώα συμπεριφέρεται χειρότερα και απ'το τελευταίο ζώο...το μέγεθος της ανοησίας του είναι τεράστιο.
Σκέφτηκα λοιπόν πως αυτό θα ήταν καλό να το σχολιάσω στον blog μας, διότι εδώ είναι ο τόπος, έστω και ψηφιακός, στον οποίο εμείς οι νέοι μοιραζόμαστε μαζί σας τις εντυπώσεις μας...
το βίντεο μπορείτε να το δείτε εδώ...(αν θέλετε, αν και δεν σας το προτείνουμε)














Γ. Διαμαντής



















1 σχόλιο:

Παρακαλούμε αφήστε εδώ το σχόλιο σας!